Lapā tiek izmantotas sīkdatnes 

Mario


Problēmas apraksts

Virtuālās pasaules datorspēlēs ir veidotas no dažādiem grafiskiem objektiem. Šoreiz apskatīsim spēli Mario, kur galvenajam varonim spēles gaitā jāpārvar dažādi šķēršļi, tostarp piramīdas. Piramīdas, savukārt, ir loģiski veidotas grēdas. Tavs uzdevums ir izstrādāt ciklisku algoritmu programmai, kas izdrukā piramīdu izvēlētam tās augstumam.


Specifikācija

Programma prasa ievadīt skaitli intervālā no 1 līdz 8 (ieskaitot). Šis skaitlis apzīmē rindu skaitu piramīdā. Ja ievadītais skaitlis nav intervālā, lietotājs turpina ievadu tik ilgi, kamēr tas būs derīgs. Kolīdz ievadīts derīgs skaitlis, programma izdrukā ekrānā atbilstošu piramīdu, kas veidota no zvaigznīšu simboliem.

Piemērs:

Ievadi augstumu: 5
    *
   **
  ***
 ****
*****
Papildus nosacījumi Papildini algoritmu tā, lai tas uzzīmē simetrisku piramīdas labo pusi! Ņem vērā, ka atstatums starp abām piramīdas daļām ir 2 atstarpes!

Piemērs:
Ievadi augstumu: 5
    *  *
   **  **
  ***  ***
 ****  ****
*****  *****